Дидактичні ігри

Барви природи

Мета: розкрити дітям різнобарв'я природи рідного краю; навчати естетично сприймати світ природи; здійснювати сенсорний і мовленнєвий розвиток засобами природи.
Матеріал: об'єкти природи (на вибір вихователя).
Ігрові завдання – запитання:
- Хто віднайде більше квітів певного кольору?
- Хто скільки відтінків помітив у пелюстках однієї квітки (листка, неба, трави, землі та ін.)?

Звуки природи

Мета: навчити дітей прислухатися до звуків природи, пізнавати і розрізняти голоси птахів, інших явищ; розвивати фонематичний слух, виховувати бажання дотримуватися правил поведінки в природі, зокрема у лісі під час висиджування птахами пташенят.
Матеріал: записи різноманітних звуків, які чути в природі.
Ігрові завдання – запитання:
- Хто як співає?
- Упізнай «співака» за голосом (розпізнавання голосів птахів).
- Хто господар цього голосу?
- Хто більше почує різноманітних голосів у природі?
- Про що вода співає навесні?
- Шум зеленого гаю.

Рослини нашого лісу

Мета: закріпити знання про природні багатства рідного краю, про лісові рослини своєї місцевості.
Матеріал: гілочки, листки, плоди різних лісових рослин.
Хід гри. Гра проводиться після екскурсії, збору та вивчення природного матеріалу. Вихователь називає рослину. Дитина, у якої є листок або плід цієї рослини, розповідає все, що знає про неї. Інші діти можуть доповнювати.
Гра завершується загадуванням та відгадуванням загадок про рослини лісу, дидактичними вправами «Що було б, якби в лісі зникли всі дерева», «Що було б, коли б кожна дитина нашої групи разом з батьками зламали для себе по одній гілочці берези і вирубали б по одній ялинці?»
Примітка. Аналогічно можуть проводитися дидактичні ігри про рослини саду, городу, поля.

Танок лісових рослин

Мета: закріпити знання дітей про рослини лісу; розвивати вміння гратись у хороводні ігри.
Матеріал: шапочки із зображенням лісових рослин: суниць, ожини, горіхів, грибів.
Хід гри. Ведучий пропонує загадку:
Богатир стоїть багатий,
Пригощає всіх малят:
Івасика – суничкою,
Оксанку – полуничною,
Андрійка – горішком,
Петруся – сироїжкою,
Катрусю – малинкою,
Василька – лозинкою.
Після відповіді на загадку діти вибирають ролі за допомогою лічилок або за бажанням. Одягнувши відповідні атрибути, відходять убік. Всі інші діти утворюють коло й співають

Комментариев нет:

Отправить комментарий